2010. december 28., kedd

Süteménykeverékek ajándékba

A képen látható sütikeverékeket készítettem családom hölgy tagjainak. Az üvegeket az Ikeában vásároltam, nagyon szép és praktikus, az ünnephez illően csillagmintás, régimódi tetővel, ha a sütialapanyagot elhasználták belőle, akkor is jól használható ajándék. Menjünk sorba: a bal szélső üveg rumos-gyümölcsös süteménykeveréket tartalmaz, ezt a húgom kapta. A két középső csokis süti lesz, az egyiket mazsolával, a másikat mogyoróval készítettem, előbbi Péter anyukájáé, utóbbi a nővéremé lett. Az utolsó pedig a korábban itt is közzétett diós tallér alapja. Ennek a receptje volt saját, a többit Mónitól lestem el, akinek ezúton is külön köszönet! Kicsit változtattam rajtuk aszerint, hogy milyen alapanyaghoz jutottam könnyebben hozzá, vagy ki mit szeret a családban, így készültek ezek az ajándékok. A lényegük, hogy a szárazanyagot, esetleg aszalt gyümölcsöt, diót, mogyorót, olajos magvakat szépen rétegezzük egy üvegben, a megajándékozottnak már csak a tojást, vajat, esetleg egyéb folyadékot kell hozzátennie. 
Természetesen az üvegeket szépen fel is díszítettem szalaggal, saját készítésű ajándékkísérővel, rákötöztem a feltekert receptet, csak a kész állapotról készült fotó homályos lett :) De az ünnepeltek örültek, és ez a lényeg :)

1 megjegyzés:

  1. Kedves Timi!
    Azt szeretném megkérdezni, hogy a sütiüveget mennyivel karácsony előtt készíted el? Köszi.

    VálaszTörlés