2010. december 30., csütörtök

Pulóver Regőnek

Ezt a pulcsit is karácsonyra szerettem volna elkészíteni, de az egyéb bokros teendők mellett nem sikerült. Nem bántam nagyon, nem ajándékba terveztem, Regő azt még úgyse értékelné, csak elképzeltem, milyen csinos lenne a kis világoskék ingével, kihajtott gallérral :) de ingben, pulcsi nélkül is csinos volt azért. Mára pedig el is készült a pulóver is, és itthon, melegítővel felpróbálva, ing nélkül is csinos :) Majd hozok olyan képet is, amin csak a pulcsi és a minta van, de a tulajdonos most épp magával vitte a nagypapájához :) 
A leírás az Egyszerű kötött holmik kicsiknek című könyvből való,amit egy-két hete vettem meg Pati ajánlására, ezúton is nagyon köszönöm neki, nagyon szép dolgok vannak benne, nemcsak ruhák! A fonalat pedig a legutóbbi Aldi akción vettem, vicces, hatalmas negyvendekás gombolyagban. Nem mértem meg, mennyi fogyott el ehhez a kis pulcsihoz (kb. 86-os méret) de jó sok maradt, fel fogom használni Marcinak is egy pulóverhez. Íme még két kép:


A színe inkább a felső képen láthatóra hasonlít, a másodikon csak a vaku műve :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése