2010. november 8., hétfő

Miért kell az embernek egy negyedik blog?

Szeretettel üdvözlök mindenkit ezen a blogon is :)
Ez a negyedik blogom. Bő egy éve indult az első, az akkor hat hetes pici fiamról, aki ma már tizennégy és fél hónapos nem olyan nagyon pici fiú. Rá körülbelül egy fél évvel, tavasszal sokat beszélgettünk a barátnőimmel arról, hogy ki milyen könyvet olvas, és miért, milyenek ezek a könyvek. Itt kaptam az ihletet, hogy írjak még egy blogot az általam olvasott könyvekről, amolyan olvasónaplót. Körülbelül ezzel egy időben kezdődött a kerti munkák szezonja, és ahogy csinálgattam, folyton filozofikus és egyéb gondolataim támadtak - ebből indult májusban a kertesblogom, immár harmadikként.
A kertben termett dolgokból készült mindenféle finomság is, így ott receptek is helyt kaptak, de mégse az az igazi terepük, maximum a lekvároknak, savanyúságoknak. Egy sütemény azonban már nem vág profilba...
Ahogy aztán kezdett beköszönteni az ősz, és fogyatkozni a munka, úgy kezdtem benti tevékenységekkel foglalkozni, egyre többet kötni. Ebben segítségemre volt és motivált a Fonalfaló blog és a szeptember közepén indított Segíts Daninak! blog is. Sok ötletem lett, és egyre több blogot kezdtem olvasni, amelyek inspiráltak mind a konyhában, mind a kézimunkában - meg a barátaim is inspiráltak, akik nagyon szép dolgokat tudnak készíteni. Így aztán mára eljutottam oda, hogy kell nekem egy olyan tér, ahol a kiélt kreativitásomat teszem közzé - így teljes az életem: a gyerekek, a könyvek, a kert, a konyha, a kézimunka és a barátok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése