2010. november 12., péntek

Marci sálja

Végre elkészült Marci sálja, egy nappal lecsúsztam a névnapról, de nem is arra volt tervezve. Egy-két hete vettem neki új téli sapkát, olyat, aminek a kötését nem tudtam volna bevállalni, de amikor az árus mutatott hozzáillő sálat, mondtam, ugyan már, ilyet én is tudok :) A sapka fekete és különböző kék csíkos, ebből indult a sál is, különböző kék árnyalatokkal, egyre keskenyedő és világosodó csíkokkal, de amikor a kékek elfogytak, még rövid volt, így jött hozzá a zöld és végül a narancs, mind maradék fonal, és egyszerű, de jó meleg, vastag mackókötés. 110 centi hosszú és 16 centi széles, rugalmas lett a mackókötés miatt. Szerencsére nagyon tetszik neki, remélem, hordani is fogja :). Végülis gyorsan készült, csak közben medvét is varrtam, sütöttem, meg minden. Ennél is a szálak eldolgozása volt a legnagyobb feladat a végén, azt  szívesen halogatnám akár napokig :) A következő projekt a két újabb mackó lesz, remélem, hamar elkészülnek majd! 

1 megjegyzés: