2010. november 27., szombat

Adventi koszorú

Az idei adventi koszorúnk igen egyszerűre sikeredett, viszont eléggé saját készítésű, na jó, a gyertyát nem én öntöttem :) Két éve már bolti koszorúnk volt, tavalyelőtt nem sikerült időben készítenem, és amit akkor vettünk, még tavaly is tetszett, csak a gyertyát cseréltem rajta.
Idén viszont az alapot már egy hete elkészítettem mézeskalácsból, mutattam is a ságvári mézeskalácsos bejegyzésben. Akkor még nem tudtam, hogy tényleg ez lesz idén a koszorúnk, de szerencsére Péternek is úgy tetszik, hogy emellett döntöttünk. Szedtem hozzá egy kevés zöld tujaágat a kertben, ma délelőtt vettünk gyertyákat, gyertyatüskét és szalagot, és összeállítottam. A tuját körkörösen rátettem egy kis tálcára, rá a mézeskalács alapot, és a gyertyát a tüskékkel. A szalag végül nem is került rá, jobban tetszett a maga egyszerűségében. Kis műhavat fújtam a tujára, és kész is lett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése