2011. január 6., csütörtök

Babasál kesztyűvel

Január 3-án, hétfőn útjára indult a Szeretetcsomag blog. Itt kézzel készített tárgyakra lehet licitálni, hetente egyre, és a bevételből beteg gyerekeket támogatunk. Az első felajánlást én készítettem, igaz, két részletben. Kötöttem egy kis rózsaszín babakesztyűt, életem első kesztyűje, de egyrészt az Egyszerű kötött holmik könyvben volt a leírás, tehát annyira bonyolult nem lehetett (Regő pulcsija ugyanebben a könyvben már a haladó kategóriába van sorolva, pedig az is egyszerű volt) másrészt Viki írásait a kesztyűkötésről annyira biztatónak és motiválónak éreztem! Így aztán elkészült ez a kis kesztyű:

Valahogy kevésnek éreztem felajánlásnak, annyira aprócska és jelképes, de azért feltettem hétfőn, hiszen azt ígértük, aznap indul a blog. Aztán gyorsan nekiálltam sálat kötni hozzá, tegnap lett kész, két nagy pomponnal a végén:

A kesztyűhöz horgoltam olyan összekötő madzagot is, amivel a kabátba, overállba lehet rögzíteni, hogy ne vesszen el. Ennyi a horgolótudományom, de most végre leírhatom, hogy horgoltam is valamit :D Nagyon szeretnék rendesen megtanulni horgolni, irigykedve nézem, hogy mások micsoda szépségeket készítenek.
Ezzel ez a rózsaszín fonal el is fogyott, hacsak nem találok még a fonaltartó alján egy kis gombolyagot. A Fonalfaló blogra is feltettem, így ott már 711 gramm maradék fonal elfogyasztásánál tartok, amivel eléggé a sor végén kullogok. De ha az új fonalat is számolnánk, nagyon ugranánk előre, Péter pulcsija önmagában valahol két kiló körül lehet! :)

3 megjegyzés:

  1. Timi, nagyon ügyesen tudsz kötni! Nem csak hasznos, de szép is. Sajnos az én stílusom maximum az elsőnek felel meg, ami a kézimunkát illeti. Nincsen hozzá elég türelmem azt hiszem...

    VálaszTörlés
  2. Te meg olyanokat írsz, Szofi, hogy mindig sírok tőle :)

    VálaszTörlés
  3. Szép dolog, hogy mindenkinek máshoz van tehetsége! :)

    VálaszTörlés