2011. április 6., szerda

Itt tartok

Hű, de eltűntem... :) Ritkaság nálam, hogy két hétig nem írok az egyik blogomba, azt hiszem, csak tél végén fordult elő a kertesbloggal. Most azért járt így ez a szegény blog, mert egyrészt lassan haladós munkám van, másrészt kitört a tavasz, a kert, a kintlét a gyerekekkel. És ez jó! :)
Azért beszámolok. A lejjebb látott szirmos takaró 24 fehér kockája kész, plusz azt hiszem, a 22. másik színűnél tartok. Rosszul írtam a lenti posztban, nem rózsaszín a másik szín, világosabbra emlékeztem, mint ami el volt téve erre a célra, valójában ciklámenszínű, vagy talán meggyszínű. Igen, leginkább meggyfagyira hasonlít. Úgyhogy mivel lassan kész a 2x24 négyzet, nemsokára várhatók a fotók az összeállításról. 
Közben a másik nagy fa, amibe a fejszémet vágtam, a húgomnak készülő női ruha, ez. Még akkor kezdtem el, amikor a kockákból olyan 10 darab körül volt kész, és azt gondoltam, unni fogom az egyforma kockák gyártását, meg kihívás is volt: sosem kötöttem még női ruhát, sosem kötöttem még körben és angol leírás alapján csak apróságokkal próbálkoztam eddig. De félretettem az első nagy mintaelem után, mert a kockák határidősek, és nem is unom őket :)
A konyhában a keksz óta is készült egy s más, például hétfőn egy isteni fahéjas kalács, nagyon finom lett és egészen egyszerű ahhoz képest, amennyire tartottam tőle. Ma pedig egy torta a párom holnapi születésnapjára, ezt majd mutatom, ha már az ünnepelt is látta :)

2 megjegyzés:

  1. Megkukkintottam a ruhát, nagyon jó! Kiváncsian várom az elkészült takarot is.:)

    VálaszTörlés
  2. Jaj de ügyes vagy, már megint csak ezt mondom! Az a ruha szuper lesz, ha elkészül, irigylem is a tesódat! :) És a takaró is biztos csodaszép lesz. :)

    VálaszTörlés